2.5.09

jag glömmer allt. stockholm ersätter för det är det enda stockholm kan, och april har aldrig varit min kompis. censurerad är jag också. tänk att falla för mao zedong. galet, wow! fick hem ny musik med burial, nån splitvinyl där även four tet medverkar. tänker på malmö januari, februari eller nåt, 2008, det bara regnar hela tiden och jag har precis fått sparken från åhléns city, pallar inte sitta i lägenheten hela kvällarna så jag promenerar tusen mil, runt runt och till slut lär jag mig hur staden är uppbyggd, hur allt hänger ihop, och i hörlurarna finns bara burial, jag var väldigt konsekvent de där veckorna, konsekvent och deprimerad eller ja, konsekvent deprimerad. nåväl. jag fyllde 21 år nyligen. spenderade fyra dagar hemma i kilafors. brorsan hade köpt resident evil 5, "jag hinner aldrig spela igenom det" tänkte jag men jojomensan. jag är fan kungen av resident evil. det får jag ju inte ligga för direkt, men ligga har jag gjort tillräckligt det här året. fy fan egentligen. "sebastian hedberg sebastian HEDBERG sebastian SEBASTIAN SEBASTIAN hedberg!" sjöng jag en gång många gånger, ren provokation eftersom hon ständigt tjatade om hur självfixerad jag är. men det kändes ändå lite så. sebastian hedberg - vilken jävla kille! jag spelade parodin av mig själv. nu vet jag inte hur man gör längre. egot tar väl stryk när jag börjar bry mig om fler än sebastian hedberg. nä darlings ni vet att jag överdriver. allt är bara så luddigt jämt, mer och mer ludd för varje dag som går utan att jag får spela musik. 21 maj är nästa gång, i göteborg med this is head. innan dess ska jag och natan dj:a på bonden bar när klubb håll ihop kör blnz beatcrewkväll 13 maj. också ska mfmb släppa ny låt. håll ut en vecka eller två, ni väntar på något gott. jamenhursomhelst, här sitter man och mår helvete. VAFAN. det behövs ju en prestation eller två. mitt hjärta kan också slå i 120 bpm. jag vill också vara bekväm med sakernas tillstånd. än så länge värjer du dig mot allt, men en dag gör jag nåt du inte kan värja dig mot. det finns där. stockholm ersätter. åh, jag har ju verkligen försökt känna något där det finns en framtid för att känna något men då gapar jag efter galen tunna. inte ens kuken är ju enkelspårig. även kuken kan bli kär, tror jag. vad nalkas nu? sommaren? inte illa. jag och natan och ehlers och sergio grillade i tantolunden, promenerade förbi kolonilotterna och hamnade på värsta klippan högt över allt och där sitter vi och är lite fulla och i vissa ögonblick tycker man att precis allt är så värt. att livet här ändå är that crack. jag är inte 17 år, mitt hår är gråsprängt, jag har inga pengar, och jag måste alldeles för ofta skriva avfärdande sms. men kom igen, generellt är ju det mesta ändå that crack. i tre fyra månader till sisådär.

No comments: