16.4.09

PRVT STSH IS NOT DEAD



private stash spelar på debaser malmö 27 maj.
länk.
pacific dj:ar, det blir fint. tyvärr spelar även några jävla tweepoppare från brooklyn men de behöver ni ju inte bry er om. låt dem "hålla på". jag tänker inte vara dum på dem, jag tänker vara snäll.

"Private Stash består av Victor Nilsson och Sebastian Hedberg, till vardags aktiva i electrorockbandet MFMB. I detta projekt går dock tongångarna mer åt ambient pop. Spelningen på Forever Vacation blir duons Malmödebut, och det kommer bjudas på uteslutande nytt material. Fresh!"

oj oj vilken magnifik presentationstext, vem har skrivit den egentligen? jamen det är ju så klart jag som har skrivit den, tjolahopp tjolahej!

jocke blev intervjuad i ljusnan om mfmb:s senaste bravader.
han är ju bättre än mig i intervjusammanhang.
jag kan aldrig hålla mig till ämnet.
gör bara bort mig.

igår var jag på studentfest och där slog det mig hur jävla gammal jag börjar bli.

No comments: