9.4.09

ÄGG



joråsatte...
tackar tackar för så himla fina dagar i göteborg, helsingborg och köpenhamn. vi har hittat tillbaka till något. till vanvettig oförställd jävla energi. jag blir så lycklig av att återigen se victor ligga på scengolvet och sprattla med benen, så som han alltid gjorde under våra första spelningar 2005, men inget havererar, vi ror båten i hamn, och det är ett vackert recept på framgång.

jag klev av tåget på stockholms central. då ringde jocke.
"vill du höra en god nyhet?" frågade han.

och jag kan inte ta in att vi spelar på roskilde i sommar. det övergår mitt förstånd. så jag säger inget mer om det nu.

jupp...

jag blev intervjuad av helsingborgs dagblad inför the sounds-turnén och det blev helt okej. (edit: vad falls! själva frågorna har tydligen fallit bort ur intervjun. endast svaren kvarstår. hur har det gått till???)

på lördag spelar vi på debaser slussen (tredje gången på ett halvår!) tillsammans med kanadensiska circlesquare. stora massan är väl hemma i typ ludvika under påskhelgen, men ni stackare som blir kvar i stan borde definitivt pallra er dit. vi bjuder på ägg *not*

jajaja. skryt och slå på bröstet som alltid, men jag har flest googleträffar på mfmb och då är det väl lika bra att ge folk vad folk vill ha.

pusshej.

3 comments:

Anna said...

Fuck you, din jävla jävel! ÅÅÅÅH!
Inser du att du kommer dela backstageområde med Kanye West?
Det är... alltså... nej, jag vill bara grina just nu. Kul när det går bra för andra och sådär. Bah.

(Nej men faktiskt - grattis!)

guy-manuel said...

jag ska KNULLA kanye west. och blogga om det. och twittra om det. jag ska fan starta kedjebrev om det.

du bloggar för övrigt så mycket nu så en annan hinner inte med. har backtrackat järnet ikväll. fin tatuering!

Anna said...

Ja, det räknar jag med att du ska! Allt annat är ett kapitalt misslyckande.
Kanske kan du söva ner honom med lite eter, tejpa ihop händer och fötte samt sätta lite silvertejp över munnen också, slänga in honom i en strategiskt placerad skåpbil och sedan skicka honom till mig i London också?
Eller jag vet inte, bara en liten tanke som helt spontant dök upp i mitt huvud...

Ja, en annan ränner ju inte runt över land och rike och har därför lite tid över (möjligtvis för mycket tid).
Tack!