30.3.09

JC-ROCK



hultsfred släppte oss officiellt förra veckan, och i samband med detta utlyste de en tävling där man kunde vinna biljetter till the sounds spelning i göteborg på torsdag. frågan löd: vad heter förbandet? och det är ju mfmb, det.

2/4 - storan, göteborg
3/4 - tivoli, helsingborg
4/4 - vega, köpenhamn

jajaja, ni får säga vad ni vill om jc-rock och "det där bandet som drog en ölflaska i skallen på embassy-liston varpå tta deklarerade fatwa mot dem", men mfmb har aldrig varit kreddängsligt och jag tycker ju dessutom att the sounds har skrivit flera fina trudelutter.
tre mer eller mindre slutsålda spelningar på tre grymma venues - visst, tacka nej till det, sätt eld på ditt hår och skit en lök.

inom ett par veckor kan ni köpa mfmb-vinyl på hotstuff.se. vi får några ex nu i veckan, känns spännande.

13/5 spelar v-dogg på bonden bar (klubb håll ihop).
jag och natan dj:ar.
det blir en blnz beatcrew-kväll att minnas!

ja-a-då så äre, nu vill jag inte skriva mer för jag har ju annat att göra, vad tror ni om mig, att mitt liv är så fattigt att jag kan sitta och blogga hela dagarna som en annan dennis m? i så fall är ni ute och cyklar i klaveret på en nit, ja-a-då adjö och farväl!

3 comments:

Heart Rate Hill said...

Vad kul att det går bra för er, cool blogg!

guy-manuel said...

heart rate hill! smakfullt!

och tack!

Anonymous said...

We got bag