1.9.08

LUNAR

jag skrev dagbok på lunarstorm i en jävla evighet.
det är fysiskt plågsamt att läsa såhär i efterhand, men vissa av inläggens rubriker är kul. ett urval:

MOBBAD FLODVÅG GER IGEN
(i samband med katastrofen i thailand)

TITIYO VÄLJER: KOLERA
(lek med uttrycket "som att välja mellan pest eller kolera")

NORGELOTTEN - VINN EN F(J)ORD

NÅNN SOM VET OM U2 HAR LUNAR???+
(under hysterin kring idol-darin. folk gjorde vad som helst för att hitta killen på lunarstorm)

HARPO GÅR SOLO

BOB DYLAN - SNART SOM PASTA

LEKA MAMMA PAPPA PJ HARVEY
(mamma pappa barn, ni fattar)

också skriver jag nåt om radiohead eller kent eller animal collective eller unpoc eller suede eller the perishers eller franz ferdinand eller the smiths eller soundtrack of our lives eller strokes eller jesus & mary chain eller libertines eller mando diao eller the knife och sen ett par rader om hur dåligt jag mår och hur mycket jag längtar ifrån allt och så fortsatte det i alldeles för många år.

--

jippihow.
äntligen är det nån som fattar the sound of young bollnäs.

2 comments:

Anonymous said...

Haha, Jag såg din pappa i aftonbladet idag, Fan vad paff jag blev. Vilken jävla Karl!. Kewl med framgångarna också! Kul som fan. Jag kommer och kollar i STHLM garanterat. Keep it up!

Love

Anders Öhlén

guy-manuel said...

haha! ja det kan man inte tro, att farsan min pressar 180 i bänk vid 50 års ålder. vi är väldigt lika varandra på det viset.

NOOOOT!!!

fortsätt göra vackra 2stepindieballader (digficitatet) med SIM, jag lyssnar med förtjusning.