3.9.08

BOKSLUT



rotade igenom mina flyttlådor och hittade ddid collection-skivan som jag brände ut förra sommaren. den är värdefull för ingen annanstans finns alla mina egna låtar samlade (de låg sparade på hemdatorn också men den kraschade ju i höstas). så jag lyssnade och begrundade och insåg att det är dags att begrava det här projektet. om jag spelar in musik igen så kommer jag göra det under ett annat alias, i en annan form. disco d is dead har däremot rätten till ett värdigt avsked, därför satte jag ihop failures - ett mp3-album med tio av de låtar jag knåpat ihop under de senaste åren.

01 kilberg tur & retur
02 fuck native
03 FCR TTA CVR
04 hey suspect
05 interrogation
06 vildmarksromantik
07 opinions differ
08 howlin
09 let's socialize!
10 reservations

DISCO D IS DEAD - FAILURES (2004 - 2008).rar

för er det må intressera.

4 comments:

Anonymous said...

Ja! Gud va kul, tack så mycket!

Anonymous said...

Synd Som fan! Men kul som Fan!. å tack För den! Ska spelas som bara den...i min ipod(©)

favoritanton said...

Var fan är Fluokids!!?

guy-manuel said...

haha! smickrande att du minns fluokids över huvudtaget. jag hade helt glömt bort den, tills jag hittade skivan.

men nej, nån måtta får det vara. egentligen ville jag även utelämna hey suspect, vildmarksromantik och opinions differ men det kändes så tråkigt med bara sju låtar.