20.8.08

FEJJAN

förr i tiden fanns en lista med rekommenderade sajter till höger om texten du läser just nu. en av länkarna gick till ethertune, eftersom den var den enda musiksidan värd namnet sedan shaktar drog sin sista suck. för någon vecka sedan upptäckte jag att ethertune blivit blogg, och självklart SJÄLVKLART skriver de om private stash. kollarå!!!

morsan har skaffat facebook.
och gått med i gruppen "fuck you i am from norrland".

jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att inte låta nedvärderande, men det finns ju faktiskt stor humor i detta. morsan pekar finger åt världen för hon är minsann från norrland. underbart.

2 comments:

DN said...

det är en ganska rolig grejj det där, att liksom kollektivmucka med alla som inte råkar vara födda i norrland.

det är förresten något visst med morsor på fejjan. min brukar skriva recept på sin egen wall och acceptera alla pinsamma quiz och så. mer vilsen än camilla läckberg bakom skrivmaskinen.

Anonymous said...

Åh Jesus. Facebook, att jag inte tänkt på det. Mamma och pappa har säkert det med. Och snokarbilddagböcker.
Måste ta bort alla taggar och sätta vännerlås överallt.
Jävla övervakningssamhälle, folk klagar på FRA när det egentligen är Facebook de borde vara mest oroliga över.

"Fuck you I am from norrland". Hur har jag kunnat missa?