1.1.08

RENSKÖTARMUSIK



känns som att jag garvat åt maxim lindqvist ända sedan jag tog mina första stapplande steg på sveriges musiksajter. killen grundade hela jävla "intellektuell-snubbe-med-örjan öl-attityd-och- taskig-kvinnosyn"-approachen som förvaltats av en armada bloggande unga män på den här sidan 00-talet, och han råkar även ha en alldeles utomordentlig musiksmak.

på digfi finns maxims årssammanfattning:
"[...] roligast hade jag som vanligt tillsammans med 10.000 muskelknuttar på ett electrohouse-tokigt dansgolv i vauxhall; tråkigast hade jag i sällskap med m.i.a:s renskötarragga."

renskötarragga! vidare kallar han johannes nilsson för sin generations sanna generationsförfattare vilket ju även det är sjukt roligt. och nu blir jag tjatig men jag kom att tänka på human after all-recensionen på revolver som jag återkommer till flera gånger om året. den utgör stommen till bloggar som im ugly but ive got a blog, esgriquoe, vi som alltid sa hora, kinky afro, blodmagnet med flera.

äh, känns som jag är ute på hal is igen.
fortfarande bakis. tänker långsamt.
ville bara skriva något som inte ekar av typ peter le marc eller patrik isaksson eller the perishers eller vafan!

sug, klockhora, sug! 2004 var fantastiskt, 2006 också allmänt värt. 2008 borde följaktligen bli ett år då lyckan ler mot mig som om den aldrig hade gjort annat.

om man nu vill vara lite såhär skrockfull!!!!!!!!

No comments: