2.12.09



turnén gick väl som den skulle. finns inte mycket att berätta. man sitter ju mest i en bil och undrar "är vi i belgien nu?" men så ser man en väderkvarn och tänker "nähä, holland var det visst".

fast där ljög jag.
väderkvarnarna lyste med sin frånvaro.

och allting satte stockholm i nytt perspektiv. fy fan för denna mörka, överbefolkade småstad som alltid har velat vara allt den inte är. jag kom hit för ett år sen men det hade inte blivit ett år om jag inte hade hittat dig. jag stannar inte, jag väntar bara ut dig. du vet. många helveten framför oss. nu: goda dagars magi.

jag spelar med sail a whale i uppsala den 11 december. det är en stor ära. klubben heter sockerdricka tror jag, kom och kolla!

i övrigt är allt som vanligt.
jag ägnar större delen av min tid till att vika barnkläder och det ger ju inte nån vidare inspiration.

hem till kilafors i helgen.
tillsammans.

aldrig, aldrig ensam, som han sjunger, johanssons pöjken.

1 comment:

RobinF said...

saknar din blogg