18.8.09

jahapp jahapp...
full rulle till malmö.

imorgon spelar jag och jocke sköna hitz på debaser. 20:00-21:00 var det visst. efter det dansar vi väl istället. dan lissvik dj:ar inomhus - tufft!

mfmb måste repa jättemycket. eller, det är väl mest jag som måste repa. de andra har plitat ihop typ trettio nya låtar och jag fattar ingenting. på fredag ser ni ett uppdaterat mfmb på malmöfestivalen, fresht och peppat och med liveprojektioner signerade nisse axman. sheasheashea spelar innan oss, hon är grym. mer info om kvällen häradårå.

dagen efter drar vi till växjö.
länkkk.
01:00 går vi på scen. passar bra. och så får jag ju äntligen möjlighet att se deportees live! prima bananer.

därefter hägrar nalen, finland och blnz beatcrews 0278-partaj men det kan jag skriva mer om sen när det börjar dra ihop sig.

informellt nu.
orkar inte annat.
men glad, ofta.

Try JibJab Sendables® eCards today!

2 comments:

åsa said...

ses i malmöt!

guy-manuel said...

woh! grymt!