24.2.09

ÄLSKLING HÅLL MIG HÅRT



hur beskriver jag det här?
jag har hållit vingslag som världens bästa låt i två år nu, och detta är effekten av vingslag gånger tusen. jävlar i helvete! mina ögon är alldeles vattniga, huden knottras, hjärtat slår för snabbt och jag måste hela tiden påminna mig själv att andas, för den här låten slår ut hela mitt system.

lägg din arm omkring mig
älskling, håll mig hårt
när den sista dansen går
är bara mörkret vårt


det är det vackraste vi någonsin hört.

>>> kalle j - i skydd av mörkret.mp3
(direktlänk via junge herzen)

2 comments:

Anonymous said...

GRYM!

Anonymous said...

Jag satt och lyssnade på denna och undrade för mig själv, vad sjunger Plura egentligen före Älskling håll mig hårt? och sen hamnade jag här och fick svaret serverat på silverfat! Tackar för det!

Jag håller med förresten, jävligt cool låt!