5.1.09

lay it down just like that



åh alla låtar jag lyssnade på i högstadiet men jag förstod ju ingenting. allt han menar är ju att han gör vad som helst för att hon inte ska gå hem - "i'll dress like your niece, i'll wash your swollen feet" - men ändå går hon hem till slut och bittert konstaterar jaget att äkta kärlek tar tid på sig, äkta kärlek väntar. små små händer, crazy killer smile, idioti söker idioti. hon plockar mina tankar ur huvudet på mig, jag öppnar munnen för att försvara mitt beteende, men vänta nu det är ju inte mig hon pratar om - det är hennes egen lilla bikt detta! baby baby du och jag är tamefan inga hycklare och det firar vi med att ligga med varandra igen OH YEAH!!!

jag spelade in en låt ikväll.
>>> TRIP HAWKINS - checkin you out.mp3

folk har uppmärksammat att nedladdningslänkarna till the 15th och serendipity mashup har gett upp, så jag tog mig i kragen och refreshade.
>>> the 15th by private stash.mp3
>>> serendipity mashup.mp3

--

jag har varit finanskris i ganska exakt två år.
det fortsätter nog precis som vanligt.

No comments: