16.11.08

MERA PRVT STSH!



vi hade inte tid att spela in nytt material på samma sätt som vi gjort tidigare, så vi ställde oss i replokalen och lekte fram två nya låtar. eriks videokamera fick bevittna det hela.

här kan ni ladda ned ljudfilen.
>>> private stash - serendipity mashup.mp3

vi besökte psl-festen på trés bien shop igår. kändes givet efter att vi fått veta att dan lissvik spelade the 15th på turnéns stopp i göteborg. = sjyst förutsättning för en liten pratstund med herr sinding-larsen själv och han var mycket trevlig. världens bästa this is head spelade live och det såg ut såhär:


foto: emma svensson. titta där är jag!

--

jag återkommer med mfmb-info. stay tuned.

6 comments:

Anonymous said...

Serendipity mashup kan vara bland det bästa jag hört i musikväg sen Studios senaste remixer!
Fantastiskt! man blir lycklig!!

Anonymous said...

Ledsamt när jag såg att det här kan vara det sista släppet för ni är grymma på den musik ni skapar. Bland det bästa jag hört i genren. SM är mästerlig!

guy-manuel said...

jätteroligt att ni gillar detta. vi trodde inte att någon skulle orka kolla hela videon.

private stash spelar live på klubb sweetness i stockholm i januari. bonden bar, nära medborgarplatsen. så serendipity mashup blev inte alls sista livstecknet från oss.

vi kommer nog hålla på i alla evighet, men med en utgivningstakt på kanske en eller två grejer om året.

favoritanton said...

LÄTT!

Anonymous said...

Kan du lägga upp låten igen? Vore snällt.

guy-manuel said...

absolut.

serendipity mashup:
http://www.speedyshare.com/958671261.html

the 15th by private stash:
http://www.speedyshare.com/710700773.html