23.9.08

LEN SOM BÄBIS



dhåhh här sitter jag och irriterar mig igen!
på jävla skitlåtsastechnoband med fruity loops och microkorgar, presetbeats och putslustiga låttitlar, fula jävla oktavbasar ständigt i jävla tonarten cdur (för att slippa krångla till det med svarta tangenter på microkorgarna).

också är de 16 bast allihopa, åker på arvika varje år och hänger med smk, 047 och häxor & porr. och CK!!!!! blipblopbanden har fan ck på top friends på myspace! på fullt jävla allvar!

blipblop-garderob:
new rave-hoodies
cheap monday
färgglada sneakers (SNEAKERS!?!?!?)
truckerkepsar

och kanske nåt gammalt oversizelinne som de använder varje dag för att nån har sagt att frej kletade ner det med bajs på emmaboda 07.

nej hörni, blipblop är fanimig den musikaliska motsvarigheten till en rakad pung, och det får ni tolka precis som ni vill.

sen är det är väl omotiverat att spy galla över folk som inte gjort mig nåt ont men jag låter åtminstone bli att nämna bandet på bilden vid namn, för de är definitivt självgooglare och det känns lite snällt att bespara dem denna vredesharang.

--

nånting helt annat:
krautdisco från tidigt åttiotal.
migraen.
morbror PA:s gamla band.

jag är helt körd i den här låten, verkligen.

>> migraen - 06.mp3

2 comments:

Åsa said...

ses på tröls dårå!

Anonymous said...

Även om jag inte tänker försöka hymla med att jag definitivt haft min SMK-period fram tills inte alltför längesen ("Boss for Leader" var faktiskt fortfarande bra senast jag lyssnade på den, vilket förvisso var mer än ett halvår sedan.), så måste jag säga att jag alltid haft en obehaglig feeling över Frej. Inte minst sedan min kompis berättade att när hon efterfestade med honom och någon mer i SMK i Falun så intog de diverse illegala substanser tills de däckade först av alla. Tillsammans med typ 16-åringar.

Men hey, inget ont om sneakers! Även om det är få vita människor som kan bära upp dem...

Och okej, I see I see.
Ja, jag är 18 nu. Gör ont i mitt hjärta när jag tänker på att jag KUNDE ha varit på Tranan och dansat till Basshunter right this moment, ack och ve.