8.8.08

TROSORNA

"... ni kanske inte är medvetna om det, men det råder en mfmb-hajp i malmö just nu".

listor delas ut, "vilka skulle ni vilja turnera med?", siffror löften förväntningar feedback, "vi inriktar oss på tyskland och frankrike till en början", "... känner arcade fires manager, ska ringa honom", känslan av att man är så jävla nära allt man nånsin drömt om.

och vi sitter bara där och gapar, som små barn inför ett disneylandbesök.

--

följaktligen stolligt och stimmigt hela kvällen. brajlycka utan braj. "nu går vi ut och tar oss en cigarett" ropade jag till victor, varpå han äntrar rummet i bar underkropp och förklarar att han tappat bort sina byxor.

- hur har du lyckats tappa bort dina byxor?
- jag vet inte, men de är borta och jag vågar inte gå ut i bara t-shirt och trosor.

det kändes som en helt fenomenalt rolig avslutning på en av de bästa dagarna det här året.
080808 nu. debaserpremiären ikväll.

"är det lika sjukt bra som sist så kommer mfmb bli bokade varje vecka framöver" säger en okänd lundakille på facebook.

och jag är på väg att bli fullständigt outhärdlig.

3 comments:

Nasty N8 said...

Noterade stor likhet i utseende mellan dig och 'the sparrie', minus fejkbrillerna då. döm själv:

http://www.youtube.com/watch?v=mUjmsNQ2NPw&e

guy-manuel said...

hehe, inte helt far out. men fan vilken ofräsch frilla han har, den där sparrow!

Anonymous said...

Oj, det går pretty fucking bra nu alltså, grattis!

En annan hittade ju vinet på lördagseftermiddagen och missade Silverbullit både fysiskt och psykiskt och resten av kvällen iallafall mentalt.
Jag orkar inte riktigt ta in just nu hur mycket ångest jag bör ha över det utan kör bara på och intalar mig själv att det väl var en fin och värd dag iallafall och att Silverbullit väl är ganska överskattade ändå.

Och skulle älska att dissa skolan för Junior Boys men eftersom min mamma numera läser min blogg så kan jag ju inte ens skriva om spelningen sen utan att hon får reda på att jag skolkat. Och då är det ju inte värt. Ehehehe.
Nej men, har inte råd med någon jävla tågbiljett iallafall, boo fuckung hoo etc.