6.8.08

TJENA LITE



maaafakkazzzz...
nu har jag inte skrivit på jättelänge.
for till stockholm bara för att, och man snurrar bland molnen för det går bra nu.

under så många debaserbesök har jag tänkt "jävlar i min lilla låda vad fett det skulle vara att spela här med mfmb". och så detta. 080808 get lucky debaser malmö. mest pepp hittills.

jes.
imorgon ska vi på möte hos de här grabbarna. värsta bokningsbolaget som gillade vår spelning på möllevångsfestivalen. vi tycker mest att det är coolt för att de har en sekreterare som säger typ "nej, torbjörn är inte inne just nu, kan jag ta ett meddelande?". det finns något sexuellt i det.

sen repar vi lite, äter skaldjursbuffé och sätter oss för att lyssna på radio. p3 lab spelar the fine detail och pratar lite mfmb-goja någon gång mellan 22:03 och 23:00. imorgon kväll alltså. missa inte!

jag fattar att min entusiasm framstår som patetisk ur er objektiva synvinkel, men just let me have this som johan duncanson sjöng på this past week-ep:n, eller den låten fanns på soulseek långt innan och jag kände mig grymt exclusive där jag låg på gräset sommaren 2004 med let me have this i hörlurarna, bläddrandes i nya super play, det var före alla grymma skribenter gick över till level och endast tommy rydling blev kvar, stackarn, det har alltid funnits något vemodigt över den mannen, hoppas att han har en vacker flickvän som tar hand om honom, kysser bort hans tårar och vaggar honom till sömns.

3 comments:

Åsa said...

hade vart grymt att dyka upp imorgon men ekonomin och annat sånt trams vill inte samarbeta med mig just nu.. well, lycka till och hoppas det blir fett! slänger igång radion tre minuter över tio ikväll också.

Nasty N8 said...

haha! shit vad fnissade stolt när hon läste ur ditt brev på radioapparat'n

guy-manuel said...

art vandelay! seinfeld!

brevet i sin helhet finns på digfi.com/p3lab (klicka på "mfmb").