11.5.08

ABOUT THAT PROMISE




martin hwasser från mvp tar ingredienserna till vilken embassydänga som helst och förvandlar den till fullständigt bedårande ambient. jag kan aldrig få nog av sånt här. escaping your ambitions (tta) och west coast (studio) inlindat i tidsenlig sincerely yours-estetik, jo jag tackar! about that promise träffar mig lika hårt som vingslag gjorde förra sommaren, med skillnaden att hwasser för varje lyssning håller mig fängslad i sexton minuter. och det var ju precis det här som jag och victor letade efter när vi sysslade med private stash... synd att balearican hela tiden höll sig utanför vårt räckhåll.

--

villkor förändras, baby baby.
förut kändes det som att du kunde stanna hur länge som helst.
knapptryckningar blir bokstäver och allt beror väldigt mycket på initiativets härkomst.

ändock:
det här är den enda överrenskommelsen jag inte känner mig obekväm med.

No comments: