3.2.08

SCENEN



viss hajp kring blnz beatcrew.
jag är oundvikligen en del av denna societet (även om jag är sist av alla att göra upptäckten) och det är egentligen underligt att så mycket bra musik har skapats av en liten grupp människor i en stad som bollnäs. den gemenskapen saknas alltid när den inte är närvarande.

tänkte bjuda på två färska hits sprungna ur denna organisation:

>>> wireless cables - we go fast (con join looking back without grief rmx).mp3

>>> v-dogg - dance machine.mp3

victors och valters senaste alster, tokgrymma båda två. första låter don't close your eyes-tta, andra är mer the new school-tta.

fastnade framför vanilla sky ikväll.
när ladies and gentlemen we are floating in space fejdar in i memorial-scenen tappade jag varje spärr, allt lossnade, och det var en nödvändig befrielse.

fan vad vi skulle bli lyckliga tillsammans.
tiden kommer.

och just det, jag orkade inte bry mig mer om modeveckan, men en sak är säker: om jag vill upprätthålla min modemässiga heder i höst måste jag handla whyredkläder för minst tiotusen kronor. så snygg är deras kollektion och så enfaldig är jag.

2 comments:

Anonymous said...

när kommer toy boy?

guy-manuel said...

"boy toy!!!" ropar victor från köket.

jag gillar den lite mer än we go fast men con join brukar inte remixa samma band mer än en gång. på tal om ingenting trollade jag fram en fin cover på when my condition is alright, private stash-låten, på nylonsträngad gitarr. den låter lite honeydrips nästan. egentligen borde den kanske sjungas på svenska.

jag vill återvända en dag
när mitt tillstånd är okej
jag vill återvända en dag
en underbar dag

mycket krångel på sistone
vi tog våra chanser tyckte vi
vi lämnade en lapp i varje rum
vi lämnade en lapp i varje rum

heh.