20.12.07

WHEN MY CONDITION IS ALRIGHT



jag och victor påbörjade arbetet på den här låten när träden i malmö fortfarande var frodigt gröna och solen värmde våra shortsbeklädda ben.

och veckorna gick.

igår la vi sista handen och det är med största stolthet jag låter er ta del av detta niominutersepos, denna ljuva blandning av mitt ddid, victors rld och de bästa delarna av 00-talets göteborgska popmusik. varsågoda:

>>> PRIVATE STASH - when my condition is alright.mp3

nu åker jag hem till kilafors några dagar.
mfmb-demon är klar. the fine detail heter den.
postar den om några dagar.

värt.

4 comments:

Anonymous said...

Underbart, helt enkelt.

Hälsingland välkomnar dig tillbaka.

guy-manuel said...

tack.

tolv nedladdningar på mindre än ett dygn måste ju betyda att folk faktiskt följer den här bloggen.

glad jag blir!

Anonymous said...

korta ner.

guy-manuel said...

jamen det är ju det som är grejen. vi försökte faktiskt korta den flera gånger men kunde inte sluta gilla känslan av att den bara lunkar på i sin stilla skogspromenad, väljer nya stigar, stannar och tittar på djuren, röker en cigg, kramar ett träd, äter en flugsvamp och blir skön, rullar nedför en slänt och finner en skatt, investerar i aktier, första miljonen andra miljonen tredje miljonen och plötsligt ligger manhattan framför låtens fötter.

men det är bara vår åsikt, du har rätt till din.