23.8.07

vad morgondagen bär i sitt sköte


hittade bilden av en slump. konst, mina vänner!

plötsligt blev det så att flytten sker två dagar tidigare än beräknat. imorgon kväll (fredag) lämnar vi slutligen bollnäs och det blir så jävla fint. värnhemsgatan 5. herregud vad jag ska dricka billig möllevångenöl i helgen!

den här bloggen har till stor del fötts ur hemstadsförakt och annan allmän aggression och jag misstänker att uppdateringsfrekvensen kommer minska den kommande tiden, även på grund av att tillgången till internetuppkoppling känns osäker. men egentligen, vad ska jag skriva om? malmö kommer alltid tala för sig själv.

i november kommer jag tillbaka för att nöta uppkörning och då ska jag ha med mig en blå tröja och lyckoruset kommer flöda likt vattnet i en glittrande skogsbäck om våren.

heh, heh. värt att avsluta livet här med sån patetisk naturromantik.

No comments: