28.4.07

SOMMAREN



tvära kast som alltid darling, som alltid när man inte riktigt kan bestämma sig för hur bra man vill må och till vilket pris.

men situationen är fin.
på så många sätt.

musiken har stigit lite åt sidan nu trots att jag inget hellre vill än att åter hänge mig åt den. per-anders har ropat in den här skönheten på auktion. jag förtjänar den inte men han vill ge den till mig och gud vad mycket vacker musik jag ska skapa med dess hjälp. verkar dock strula lite; på reparation nu. how i long.

när jag lyssnar blir det mest lättillgänglig svensk artyindie:

>>> tta - first class riot (radio rip).mp3
>>> air france - afraid you told someone about us.mp3

eller sly and the family stone. behövde verkligen upptäcka dem nu, så jag köpte en dubbelskiva med sammanlagt 36 låtar för en ynka hundralapp. sjukt värt.

>>> sly and the family stone - hot fun in the summertime.wma

end of the spring and here she comes back
hi hi hi hi there

them summer days, those summer days

that's when I had most of my fun, back

high high high high there
them summer days, those summer days

det betyder väl något, någonstans.

No comments: