17.4.11

jag blir så jävla låg ibland när jag påminns om min förlorade edge inom musik. dennis tipsade om snubben ovan på en efterfest nyligen och man bara WOOOT här är typ guldmedaljören i fetast låtjävel-OS och jag har aldrig ens hört talas om'et. "va äre som händer mä me?" tänker man. och det har verkligen inget med nån fåfäng kreddnoja att göra - min bedrövelse ligger i insikten om att jag hela tiden går miste om så mycket grym musik för jag pallar inte stay up to date. så: the great uppvaknande här dårå. kallt vatten i ansiktet, slap slap på kinderna, möter min egen blick i badrumsspegeln, kom igen nu förfan, aldrig mer att vi låter nån tyler the creator flyga under radarn, vi ska håva in allt med minsta spår av awesomeness, ja så är det sagt och så ska det bli. hoppas ni har det bra förresten. jag ska skriva om andra grejer om ett par dagar tänkte jag, men vi får väl se hur det blir med den saken. jag säger som de säger i finland: arrividerci!

No comments: