1.11.08


detta händer just nu:

  • digfidominansen. private stash på digfilistan, två gånger två låtar, här (plats 5) och här (plats 8). i den senaste placeras disco d is dead på sjätte plats, vilket är oväntat och oerhört glädjande. dessutom lång artikel om blnz beatcrew, där undertecknad är en av de intervjuade.
  • mfmb i p3 pop. nästa måndag, 3 november, slår ni på radion klockan 22:10 för att höra oss snacka om mörker och silverbullit. lova!
  • groove kan man väl säga vad man vill om, men de gillar mfmb och det tackar vi för. länkzorz.
  • private stash fick mejl av dan lissvik, ena halvan av studio, aktuell med soloskiva. han tyckte att the 15th var ett alldeles utomordentligt stycke musik. vi har fortfarande inte hämtat oss.
  • domino no.3 finns nu tillgänglig för allmänheten. jag fick mitt exemplar i veckan och det är ytterst njutbar läsning. vacker som en jävla dröm är den också. private stash på medföljande skivan, och så får ni ju läsa min intervju med hwasser. beställ här.
och nästa vecka ser jag spiritualized och guns på berns i stockholm. sen vidare till malmö för mfmb live @ chokladfabriken 13/11 och för att lägga mina grejer på nya ep:n. i övrigt är vi glada över att la bulle sonore äntligen fått tummen ur. de släpper the fine detail + remixer i frankrike inom kort.

mycket going on.
ibland lyckas jag till och med blunda för mina personliga kriser.

No comments: