14.6.08

OJÄMNHETERNA



utanför bussfönsret bredde de skånska slätterna ut sig och jag hade aldrig riktigt sett dem så förut. denna millimeterjämna platthet är ju geografiskt sett motpolen till hälsinglands böljande dalgångar och andra jämförelser ligger nära till hands och slutsatsen talar både till min och malmös fördel.

återigen en makalöst rolig spelning. folk som aldrig tidigare har hört vår musik dansar och vill ha mer och det är bara sippin on the sweet nectar of bekräftelse.

sen vidare ut till småbyarna och prestera lite mer.
tajming.
för första gången: en uppriktig fråga.
för första gången: världens sötaste svaghetsbevis.

på golvet låg nya acne paper. i hallen låg gladiatorsandaler.
JÄMFÖR JÄMFÖR JÄMFÖR JÄMFÖR!

JÄMFÖR JÄMFÖR JÄMFÖR JÄMFÖR JÄMFÖR jämförjämförjämförjämför JÄMFÖR JÄMFÖR
jämförjääämföööörrrrr jämförrrr jäääämför JÄMFÖR!!!!

--

victor och jag knäppte bilder idag (postar en annan gång).
sen satt vi på trappan utanför replokalen. vi rökte inte ens, vi bara satt där, och jag blev otålig.

- vad ska vi göra?
- ta katten och köra.

så det gjorde vi. vi tog katten och körde så länge bensinen räckte och den räckte ända till kornettsgatan.

där bor jag.

och precis där stannade bilen.

jävla röta man har.

No comments: