22.6.08

JA GÅRR FRISÖRRR



jag och erik hamnade på en lägenhetsfest och det snurrade rätt rejält.
sen hade jag värsta drömmen:

befinner mig i en frisörsalong. jag förklarar mina frisyrönskemål för tjejen som ska klippa mig - jävligt foxy är hon, blond och fashion - varpå hon saxar sina ben kring min nacke och kvittrar "jamen då kör vi!". tjejens lår pressas alltså mot mina kinder under hela klippningen och jag reflekterar inte alls över det sjuka i situationen utan tycker bara att det hela är ett grymt erotic moment. snygg i håret blev jag också.

--

S.I.M är bland det mest egensinniga jag hört i år. det här är typ soundtracket till valfritt snowboardspel under nittiotalets andra hälft. som burial, fast drivigare. fräsch drum & bass väl värt en nedladdning:

>>> S.I.M - YACM.mp3

"hur är det med levern, lever den?" och jag bara "hihihohohohahahahohoho!!!".

No comments: