5.3.08

FÖR SENT FÖR SENT DEL 2



skulle posta walters nostalgia för typ en vecka sen under den här rubriken, och under tiden jag förberedde mig för detta hann ännu en låt bli färdig. ingen hejd på produktiviteten där inte!

v-dogg - som förärades en notis i bollnäs nytt (!) häromdagen - går från klarhet till klarhet och i konkurrens med antons things in my pocket känns han som blnz beatcrews starkaste kort just nu. hur lokalpatriotiskt det än må låta.

>>> v-dogg - doggy style.mp3
>>> v-dogg - nostalgia.mp3

nostalgia är bäst av de här två, men jag tokgillar även uffie-känslan i doggystyle. illegal trading federation har ju flörtat med hiphop tidigare, och det kan liksom aldrig slå fel om man inte heter typ linkin park eller markoolio eller maskinen (som jag iofs hatar enbart av anledningen att smk-frej är inblandad. på vilket sätt vet jag inte, för han kan ju verkligen ingenting förutom att kladda bajs på sina jävla erlend oye-brillor och vifta med en trasig leksakssynth. sjukt populistiskt av mig egentligen att återigen smäda smk men det känns ju fan alltid lika bra. ursäkta sidospåret).

på fredag åker jag söderut igen, hem hem hem.
klippa håret, arbetsintervju samt nya kläder. därefter en efterlängtad återkomst till m to the almös uteliv. roundkick roundkick roundkick roundkick huh!

och i samma sekund som jag stiger på tåget så kommer jag börja sakna igen.

rätt soft ändå att vissa saker är så definitiva.

No comments: