2.7.07

THE GRAND CHASE IS ON



red light disco are completing their new recordings. i've been listening to the grand chase for a week now and i've got a feeling it might be the best song of this summer so far. enjoy it yourself, why don't you?

>>> red light disco - the grand chase.mp3

--

i lördags gällde accelerator. junior boys var sjukt bra och rätt annorlunda från när jag såg dem senast för två år sedan (plötsligt kombinerar de electrobeatsen med livetrummor, och så har jeremy greenspan rakat av sig skägget!). studio är bättre på skiva. jens lekman och rufus wainwright var lite slätstrukna, long blondes helt värdelösa (så klart) och tta gjjorde mig så lycklig att jag fortfarande har svårt att andas.

--

jag jobbar en massa nu och har inte så mycket tid att spela in ny musik. har ett näst intill färdigställt projekt på gång dock som jag förhoppningsvis kan lägga upp här snart snart.
förresten, missa inte trästockfestivalen i skellefteå 19-21 juli! mfmb spelar och alla som ser oss får ett tjockt kuvert fyllt med pengar.

åh, pengar.

No comments: